XLABS_header01
contact

Foundation van XM en XLA® inschrijving

Deze training bouwt voort op de concepten die zijn behandeld in de Introductie tot XM en XLA® training, en gaat dieper in op de essentie van een goede ervaring en waarom deze essentieel is voor uw eindgebruiker. Naast een meer diepgaande theoretische uitwerking bevat deze training praktijkvoorbeelden en groepsopdrachten. U stelt vast waar uw organisatie staat en waar u wilt staan op het gebied van klantervaring. Op basis van die beoordeling biedt de training een stapsgewijze handleiding voor het bereiken van een klantervaring die is afgestemd op de verwachtingen en die zich bevindt in de “Zone van Goed Genoeg”. De training behandelt best practices voor het implementeren van experience via de Experience Management Journey en bevat oefeningen om een overtuigende business case en actieplan op te stellen om verder te gaan.

Duur: 2 dagen

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Voer een nummer in van 1 tot 12.
Taal*
Locatie*
DD slash MM slash JJJJ