XLABS_header01
contact

Introductie tot XM en XLA® inschrijving

Deze training biedt je de kennis om de ervaring van eindgebruikers te verbeteren en de zakelijke impact te vergroten door betere samenwerking met XM en XLA® in je dagelijkse werk. Deze training richt zich op XM en XLA® en hun belang in bedrijven. Er wordt onderscheid gemaakt tussen SLA en XLA®, en KPI en XI. Het verklaart de Magische Zone en de factoren die ervaringen creëren. Deelnemers leren over de Experience Economy, de Service Profit Chain en Moonshot Thinking, en hoe deze concepten bedrijven beïnvloeden. Deze training behandelt ook praktische technieken voor XM en XLA®, waaronder waardecirkels, waardestromen en waardedrijvers, en hoe deze het XLA® framework beïnvloeden. U krijgt inzicht in hoe het op één lijn brengen van belangen bijdraagt aan een win-winrelatie en hoe dienstverleners en serviceafnemers samenwerken in een service-ecosysteem.

Duur: 4 uur

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Voer een nummer in van 1 tot 12.
Taal*
Locatie*
DD slash MM slash JJJJ